Gólyatábor

Gólyatábor-2017.augusztus 24-26.

Izgatottan vártuk a gólyatábort.Rengeteg „nasit” pakoltunk be a táskába, aminek a fele ráadásul meg is maradt. Volt, aki busszal, volt, aki autóval érkezett meg az iskolához.Mikor beléptünk a kapun, mindenki elkezdett ismerkedni a másikkal. Egy órás  várakozás után végre megérkezett a busz. A hosszú út nagyon gyorsan eltelt a jó beszélgetések közepette.

Megérkeztünk Egerbe, nagyon tetszett mindenkinek a város, rengeteg látnivalót láttunk az első nap is. Érkezés után leszálltunk a buszról és elfoglaltuk a szálláshelyünket.Alig egy órácskát töltöttünk a szálláson, utána már indultunk is városnéző körutunkra.Az út során megismertük a csodálatos egri bazilikát, majd a Szépasszony völgyet is megtekintettük. Visszaértünk a szállásra, majd vacsora után elkezdtünk megismerkedni egymással. Mindenki bemutatkozott, sok új dolgot tudtunk meg a másikról. Nagyon gyorsan elrepült ez a nagyszerű nap.

Másnap reggeli után indultunk a csodálatos érseki palotába, ahol sok egyházi eszközt, fantasztikus festményeket,bútorokat és berendezési tárgyakat láttunk. Miután körbejártuk a palotát, visszamentünk ebédelni, és egy kis pihenés után mentünk az egri várba.Sok érdekes dolgot tudtunk meg a várról,még egy puskalövést is hallhattunk. A nap végén fáradtan,de élményekkel telten tértünk nyugovóra.

Harmadik nap reggeli után felszálltunk a buszra és  hazafelé vettük az irányt, ám elsőnek még Poroszlóra mentünk, ahol egy csodálatos, hatalmas ökocentrum található.Sok érdekes állattal találkoztunk, majd pár óra elteltével elindultunk haza. Nagyon élveztük a kirándulást, sok nagyszerű építményt, természeti szépséget láttunk.Rengeteg élménnyel gazdagodtunk,reméljük a többi kirándulás is ilyen jól fog eltelni.